یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مسئول اداره امور آموزش و مهارت هاي علمي معاونت فرهنگي تبليغي حوزه علميه خراسان از آغاز مرحله جديد ثبت نام مهارت ها و دوره هاي جديد مركز آموزش هاي علمي مهارتي حوزه علميه خراسان خبر داد.

حجت الاسلام جعفر پسنديده در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» با اعلام اين خبر گفت: با توجه به استقبال و ثبت نام طلاب و خانواده آنان در تابستان و اوقاف فراغت پويا، دوره هاي آموزشي جديد، از مهر 1395 آغاز مي شود .

وي افزود: دوره جديد ثبت نام با50 درصد تخفيف نسبت به ساير مراكز آموزشي از يكم تا دهم مهرماه در مراكز و پايگاه هاي اين آموزشگاه به ويژه در مجتمع هاي پنج گانه  مسكوني طلاب آغاز شده است.

حجت الاسلام پسنديده به برگزاري كلاس هاي رايانه (ICDL (1,2 ، خوشنويسي در دو مقطع سني كودكان و بزرگسالان، مكالمه عربي و انگليسي، طراحي وب سايت و كارگاه تايپ سريع ده انگشتي ويژه برادران اشاره و ابراز كرد: خواهران نيز  مي توانند در دوره هاي رايانه مقدماتي و پيشرفته، مكالمه عربي و انگليسي در دو مقطع سني كودكان و بزرگسالان، خوشنويسي، نازك دوزي، طراحي و نقاشي كودكان و بزرگسالان و آشپزي شركت كنند..

مسئول اداره امور آموزش و مهارت هاي علمي معاونت فرهنگي تبليغي حوزه علميه خراسان با اشاره به بيانات و تاكيدات مقام معظم رهبري نسبت به فعاليت هاي مهارتي و حضور مبلغين در فضاي مجازي، يادآور شد: با عنايت به چشم انداز حوزه علميه خراسان و ايجاد تحول انقلابي در اين حوزه، رسالت تبليغ سنتي در زمان حال ديگر به تنهايي بر همه دل ها، افكار و اقشار وارد نمي شود و بايد به اسلحه مهارت و به ويژه فنون فضاي مجازي و تبليغ در اين عرصه تجهيز شويم.

وي از آغاز طرح جامعي با عنوان«فرصت همدلي، تحول آرماني» در اين مركز  ابراز كرد: در اين طرح پنج مجتمع از مجتمع هاي مسكوني طلاب به عنوان پايگاه متمركز و سالانه جهت برگزاري كلاس ها و دوره ها تجهيز و راه اندازي خواهند شد و به همين علت  ثبت نام براي كلاس هاي جديد در همه دوره هاي آموزشي  در محل مركز آموزش هاي علمي مهارتي حوزه در مكان اين پنج مجتمع مسكوني  فراهم خواهد شد و متقاضيان خواهند توانست جهت ثبت نام، مراجعه و در  اين دوره هاي آموزشي شركت كنند.

حجت الاسلام پسنديده يادآور شد: مركز آموزش هاي علمي مهارتي حوزه علميه خراسان زير نظر سازمان فني و حرفه اي از سال 1390 فعاليت مي كند و بنابراين در پايان دوره با مجوز و تحت نظارت آن سازمان به متقاضيان گواهينامه اعطاء مي شود.

وي در ادامه  اظهار كرد: براي رفاه حال طلاب، فضلاء و روحانيان و خانواده آنان، ظرفيت ثبت نام از طريق سايت و پرتال طلاب در دست اقدام مي باشد كه علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر، دريافت ليست رشته هاي مهارتي، علمي و هنري و ثبت نام مي توانند به سايت حوزه علميه خراسان به آدرس www.hozehkh.com مراجعه كنند.

گفتني است؛ مركز آموزش هاي علمي مهارتي حوزه علميه خراسان به نشاني خيابان آيت الله عبادي، بين عبادي 7و9 در طبقه فوقاني بانك انصار مي باشد و متقاضيان شركت در اين دوره ها مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر برادران با شماره 32280552 و خواهران نيز با شماره 32280551 تماس بگيرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha