جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محسن مشرفی، مدیر نمايندگی حوزه علميه خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی، در جمع اساتید حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن ، فطرت پاک جوانان را نشانه گرفته است، گفت: داروی شفا بخش فضای مجازی توجه به علم دین، ثقلین و تأکیدات اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، شب گذشته در نشست اساتید حوزه و دانشگاه که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: با وجود ظرفیت های متعدد و اتکاء به دستورات اسلام می توانیم بر دشمنی های دشمنان پیروز شویم.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و هجمه های دشمن علیه اعتقادات، افزود: داروی شفا بخش فضای مجازی توجه به علم ودین، ثقلین و تأکیدات اسلام است و در این راستا اساتید حوزه و دانشگاه مسئولیت سنگینی برعهده دارند، چرا که جهاد تبیینی کار علما، دانشمندان، اهل علم ومتخصص است.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: مهمترین هدف مستکبران در فضای مجازی تبدیل جوانان به جوانی بی دین و ملحد است و ما نمی‌توانیم شاهد از بین رفتن اعتقادات جوانان در جامعه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی با بیان این که وحدت، همگرایی و هم افزایی نیاز جامعه امروز است، ابراز داشت: در حال حاضر با هجمه‌ها و حمله‌های بی رحمانه دشمنان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روبه رو هستیم و حوزه و دانشگاه باید برای مقابله آماده باشند.

وی ادامه داد: ظلم و خشونت استکبار از یک سو، گرایش به سبک زندگی غربی، آسیب های فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و فراگیر شدن طلاق از سویی دیگر از مهم ترین مشکلاتی است که دامن گیر جامعه بشری است و در این شرایط نیازمند جهاد کبیر یا همان جهاد تبیینی هستیم.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: حوزه و دانشگاه هر دو از یک سنخ بوده و به دنبال رشد جامعه اسلامی هستند، لذا باید تعاملات این دو نهاد علمی و تاثیرگذار تقویت شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha