جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ ولایت دژ مستحکم الهی است که هر کس داخل آن شود، از عذاب الهی مصون می ماند، چرا که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) و استمرار حرکت انبیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران حجت الاسلام ادبی، امروز در جمع طلاب مدرسه الزهرا(س) کلاردشت با گرامیداشت دهه بصیرت بیان کرد:  در جریان حوادث سال ۸۸ جلوه های درخشان ولایتمداری ملت ایران ماندگار شد.

وی افزود: دشمنان نادان اسلام تصور می کردند پس از سه دهه، مردم از آرمان ها و ارزش های انقلابی خود دست کشیده اند، اما خروش مردم تمام نقشه های استکبار را بر هم زد و طومار فتنه را پس از هشت ماه در هم پیچید. و این همان بال سرخ عاشورایی شیعه است.

این استاد حوزه در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با شعار نفی هرگونه ظلم و ستم و با ندای عدالت خواهی خود را به جهانیان معرفی کرد و مردم ایران که تشنه صلح و عدالت و محبت بوده و این مفاهیم متعالی را از انتظار امام زمان(عج) داشتند، علیه ظلم و بیداد به خیابان ها ریخته و بساط حکومت شاهنشاهی را برچیدند.

وی اظهار کرد: مردم ایران که همواره در طول سال های پس از انقلاب تا کنون به امید زمینه سازی ظهور منجی و جامعه سازی، در برابر هر گونه انحراف از مبانی عقیدتی خود ایستاده اند، در روز 9دی بساط اسلام آمریکایی را در هم پیچیدند و پرچم سبز انتظار را بار دیگر برافراشتند و این همان بال سبزی مهدوی شیعه است.

حجت الاسلام ادبی خاطر نشان کرد: ولایت دژ مستحکم الهی است و هر کس داخل این دژ شود از عذاب الهی مصون می ماند؛ همچنین ولایت فقیه همان ولایت رسول الله و استمرار حرکت انبیاست.

وی تاکید کرد: مردم مسلمان ایران هنوز این سخن مولا و مقتدای خود امام خمینی(ره) را از یاد نبرده اند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و پس از امام فقید سر بیعت بر آستان امام خامنه ای نهاده و در بیعت و ولایتمداری خود همگان را شگفت زده کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha