جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله بشیر النجفی در دیدار با هیئت ایرانی

حوزه/ آیت الله بشیر النجفی در دیدار با جمعی از علمای ایران بر اهمیت تلاش برای تشویق و برانگیختن امت اسلامی در اجرای احکام شرعی تاکید کردند و افزودند: با اجرای کامل احکام شرعی، تمام مشکلات انسانی حل و فصل می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از علمای ایران و در رأس آن آیت الله نعیم آبادی امام جمعه و نماینده ولی فیه در استان بندر عباس با آیت الله العظمی بشیر النجفی از مراجع شیعه نجف دیدار کردند.

آیت الله بشیر النجفی  در این دیدار بر اهمیت تلاش برای تشویق و برانگیختن امت اسلامی در اجرای احکام شرعی تاکید کردند و افزودند: با اجرای کامل احکام شرعی، تمام مشکلات انسانی حل و فصل می شود؛ بنابراین تمام نهادهای اسلامی از هر نوعی که هستند، باید در این راه تلاش کنند و مربیان، دانشمندان و علمای دینی باید رفتارشان را بر گفتارشان مقدم دارند. لذا تزکیه نفس و علم، عمل به دستورهای قرآن کریم از اموری است که همگی باید برای آن اقدام کنیم و وارد میدان عمل شویم.

آیت الله نعیم آبادی نیز به نوبه خود از دیدار با مراجع تقلید و بهره مندی از بیانات و توصیات گره گشای ایشان ابراز خوشنودی کرد و آن را مایه عزت و شرافت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha