جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی

حوزه/ همایش طلایه داران تبلیغ استان بوشهر با موضوع "نقش روحانیت در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی" در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با حضور ائمه جمعه، روحانیون مستقر، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)  و سایر مبلغان بومی و اعزامی استان همایش طلایه داران تبلیغ استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این همایش که در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، بر نقش برجسته و مهم همه اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیت در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با بیان این که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم نقش داشتند، اظهار داشت: یکی از اقشاری که در پیروزی و استمرار انقلاب نقش داشتند نقش ویژه ای داشت، حوزه علمیه، شبکه تبلیغی و روحانیون بود.

وی افزود: این قشر تاثیرگذار توانستند به خوبی نقش خود را در بسیح مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی و مبارزه با حکومت طاغوت و پس از پیروزی انقلاب در دوران های مختلف به ویژه دفاع مقدس ایفا کنند.

حجت الاسلام عباس دشتی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در بخش دیگری از این همایش گفت: روحانیون جایگاه رفیعی در انقلاب اسلامی دارند و با تبیین اهداف و ارمان های انقلاب اسلامی کمک شایانی به نشر ارزش های اسلامی و انقلابی کرده و می کنند.

در بخش دیگری از این همایش حجت الاسلام علی اکبری، دبیرستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر به تشریح نقش و جایگاه روحانیت در تحقق این فریضه الهی پرداخت.

حجت الاسلام نعمت الله عظیمی فرد، کارشناس امور اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در خاتمه این مراسم ضمن تقدیر از حضور روحانیون در این همایش خواستار ادامه تلاش آنان در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha