جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغ دین

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با تاکید بر گسترش فعالیت روحانیون و مبلغان در فضای مجازی، گفت: مبلغان باید در این فضا پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان در مسائل گوناگون باشند و بر بیان مباحث روز جامعه تسلط کافی داشته باشند .

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه روحانیت و مبلغان همواره در طول تاریخ در مسیر هدایت آحاد جامعه گام های ارزشمند و استواری برداشته اند، گفت: مبلغان مسئولیت تبلیغ دین ،بصیرت افزایی و نشر فرهنگ دینی اسلامی را دارند و همواره باید با سعه صدر این رسالت الهی خود را انجام دهند .

وی با بیان اینکه مبلغان در رسالت تبلیغی خود باید انگیزه و رضای الهی را در نظر بگیرند، افزود: تبلیغ با انگیزه الهی و داشتن سعه صدر برکات فراوانی برای جامعه به همراه دارد، لذا همواره مبلغان باید این نکته را مدنظر قرار گیرند .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه مبلغان برای تبلیغ در جامعه باید به سمت شیوه های نوین حرکت کنند، خاطر نشان کرد: برای تاثیرگذاری عمیق تبلیغ باید به دنبال تحول تبلیغی باشیم.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه امروز تبلیغ نباید تنها سنتی و منبری باشد، گفت: برای تبلیغ اثرگذار در جامعه باید از تمام ظزفیت های موجود استفاده شود تا مباحث الهی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه نهادینه شود .

وی با تاکید بر گسترش فعالیت روحانیون و مبلغان در فضای مجازی، یادآور شد: مبلغان باید در این فضا پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان در مسائل گوناگون باشند و بر بیان مباحث روز جامعه تسلط کافی داشته باشند .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه مبلغان باید اررزش های ناب اسلامی و آرمان ها و اهداف انقلابی را به شیوه صحیح تبلیغ نمایند، بیان داشت: حضور مستمر مبلغان و تبلیغ آنها می تواند موجب رشد و ارتقای باورهای دینی مردم جامعه باشد .

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان از فعالیت طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در مساجد شهری و روستایی شهرستان خبر داد  و خاطر نشان کرد: هم اکنون اکثر طلاب سطح 2 این مدرسه با  حضور در مساجد و هیات های مذهبی شهرستان به اقامه نماز جماعت،بیان احکام و مسائل شرعی و همچنین تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام مشغول هستند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha