سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
وقف

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برگزاری جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در استان گفت: علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن جاری مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره با موضوع متن ادبی ارسال کنند.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد رئوف سیدنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: علاقمندان تا 15 بهمن جاری مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» با موضوع متن ادبی ارسال کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی jashnvarevaghf@yahoo.com  ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره در استان خراسان شمالی از ۱۸ استان کشور با موضوع متن ادبی ارسال شده است، گفت: نتایج و آثار برتر ارسالی نیز ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام رئوف سیدنژاد یادآور شد: جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در محورهای وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و سلامت و وقف و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این  جشنواره ۶ اسفندماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشگاه بجنورد با حضور مسئولان، دانشگاهیان، اعضای انجمن‌های ادبی و علاقه‌مندان به حوزه شعر و ادب و اصحاب وقف برگزار می‌شود.  

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha