جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسجدی در نیویورک ۲ بار در ماه رمضان مورد هدف تیراندازی قرار گرفت

حوزه/ به گفته مقامات پلیس، مسجدی در محله برانکس در نیویورک، تاکنون دو مرتبه در ماه مبارک رمضان هدف تیراندازی با تفنگ ساچمه ای قرار گرفته که سبب شکسته شدن شیشه های مسجد و مجروح شدن یک تن شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ny1، با افزایش جرایم نفرت محور در آمریکا، حملات علیه مساجد در این کشور هم اکنون به امری عادی تبدیل شده است.

در همین راستا به گفته پلیس، مسجدی در شهر نیویورک تاکنون دو مرتبه در ماه مبارک رمضان مورد هدف تیراندازی قرار گرفته است. پلیس نیویورک رسما اعلام کرد که مسجد ابن عباس در منطقه برانکس، شمالی ترین محله شهر نیویورک که در شمال محله منهتن واقع شده تاکنون دو مرتبه در ماه مبارک رمضان امسال مورد هدف تیراندازی با تفنگ ساچمه ای قرار گرفته است.

این تیراندازی های جداگانه در دو نوبت و در روزهای 25 و 28 ماه می اتفاق افتاده اند که منجر به ایجاد فضای رعب و وحشت و شکسته شدن پنجره های این مرکز اسلامی شده اند. یکی از  این تیراندازی ها منجر به مجروح شدن یک نفر شد.

پلیس تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است و از مردم خواسته شده هر گونه اطلاعاتی در این زمینه را به ماموران گزارش دهند. با وجود اینکه اقدامات امنیتی در ماه رمضان افزایش یافته اما عاملان تیراندازی به مسجد هنوز نامعلوم اند.

گفته می شود این مسجد در سال گذشته نیز سه بار هدف تیراندازی قرار گرفته و تاکنون هیچ مظنونی در این زمینه بازداشت یا مورد بازجویی قرار نگرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha