جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله شاهچراغی و استاندار سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار در پیامی گفتند: روز قدس مختص و مربوط به دین و قومیت خاصی نیست و مسلمانان با حضور در راهپیمایی قدس اقتدار خود را برابر دشمنان به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار این استان، با صدور پیام مشترکی آحاد مردم این استان را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواندند.

در بخشی از پیام آیت‌الله سید محمد شاهچراغی و سید شهاب‌الدین چاووشی آمده است: روز قدس، تنها یک روز در تقویم نیست، بلکه نمادی است از مقابله و ایستادگی در برابر استبداد، تجاوز، زورگویی، اشغالگری که به ابتکار امام راحل (ره) و در حمایت از مستضعفان جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین که سال‌هاست تحت ستم رژیم اشغالگر قدس قرار دارند شکل گرفت و مظهر وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم و استبداد شد.

در ادامه این پیام اضافه‌شده است: روز قدس مختص و مربوط به دین و قومیت خاصی نیست، بلکه قدس شریف، مرز مشترک همه ادیان ابراهیمی و همه آزادی خواهان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار خاطرنشان کردند: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی و استان سمنان بار دیگر و همچون گذشته، این روز را با حمایت از مردم مظلوم فلسطین گرامی می‌دارند و با توجه به توطئه‌های اخیر این رژیم اشغالگر با سردمداری دولتمردان آمریکا و یاوه‌گوئی‌ها و بدعهدی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران و بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر حضوری پرشورتر از قبل، در این راهپیمایی حماسی و وحدت‌آفرین باشکوه هرچه‌تمام‌تر شرکت خواهند کرد و مثل همیشه از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین حمایت و از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام انزجار خواهند نمود.

در خاتمه این پیام آمده است: وعده الهی مبنی بر نابودی ظالمان هرچه زودتر محقق خواهد شد و ملت‌های مسلمان سرافزاری و آزادی فلسطین را به نظاره خواهند نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha