جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم جزء خوانی قرآن و  ضیافت افطاری در امامزاده شهدای باقریه بیرجند

حوزه/ تفسیر روزانه قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم جزء خوانی قرآن در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، تفسیر روزانه قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در این مراسم با اشاره به آیه هفتاد سوره احزاب، ابراز داشت: هر کس اطاعت خدا و رسول گرامی اسلام را داشته باشد، به رستگاری عظیمی دست یافته است.

وی افزود: «قول سدید» به قولی گفته می شود که در آن دروغ و سستی نباشد و با حق گویی، جلوی شبهه و فساد را بگیرد، مؤمن لازم است که به راستى آنچه مى‏ گوید مطمئن باشد و گفتار خود را بیازماید که لغو و یا مایه فساد نباشد.

عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: سخن حق گفتن تنها به الفاظ نیست، بلکه به محتوا و استواری فکر و اندیشه است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این که نشانه ایمان هم ظاهری و هم باطنی است، عنوان کرد: ایمان ظاهری حق گفتن و ایمان باطنی با تقوا سخن گفتن است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: اگر انسان در رفتار و کردار خود، تقوا را رعایت کند باقی مسائل را خداوند حل می کند، اگر انسان از خدا بترسید و تقوای الهی را در نظر بگیرد، مشکلی در ادامه راه نخواهد داشت.

وی کلید رستگاری را پیروی از خدا دانست و اظهار داشت: پیروی از خدا و رسول خدا، کلید رستگاری انسان است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha