شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برنامه های تابستانی مدرسه امام خامنه ای ارومیه

حوزه/ مدرسه علمیه امام خامنه ای در تابستان امسال با برگزاری دوره های دانش افزایی اساتید، میثاق طلبگی طلاب استان، اختبار و تثبیت طلبه های جدید و میزبانی از مبلغین جهادی، ایام پرکاری را گذراند.

حجت الاسلام قاسم خانی، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» به تشریح فعالیت های تابستانی این مدرسه پرداخت و گفت: دوره تحقیقات تابستان به مدت ۴۵ روز با برنامه های علمی و اخلاقی متنوع برای طلاب و با حضور اساتید مدرسه و اساتید مدعو برگزار گردید.

وی ادامه داد: برگزاری دوره دانش افزایی مبلغین، دوره میثاق طلبگی طلاب جدید الورود استان، مصاحبه طلاب جدید استان، دوره دانش افزایی اساتید مدارس علمیه استان و میزبانی از مبلغین گروه جهادی و تبلیغی منتظران مصلح از جمله برنامه هایی بود که در مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه برگزار شد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه اضافه کرد: هم اینک نیز دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید الورود مدرسه در حال برگزاری است و روی هم رفته تابستان پربرکت و پرکاری در این مدرسه رقم خورد.

حجت الاسلام قاسم خانی خاطرنشان کرد: فعالیت های کانون فرهنگی مدرسه علمیه امام خامنه ای برای نوجوانان نیز در دوره تابستان در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: شروع سال تحصیلی جدید از روز شنبه دهم شهریور ماه خواهد بود و اساتید و طلاب با تمام توان در راستای انجام وظایف طلبگی خویش و جلب رضایت حضرت صاحب الأمر(عج) خواهند کوشید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha