جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمدی

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: انقلاب اسلامی حاصل پیوند مردم با روحانیت است و در عرصه های مختلف، پیشرفت و تعالی را برای کشور به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: همان طوری که انقلاب اسلامی با حضور مردم و پیشتازی روحانیون به نتیجه رسید، استمرار آن هم با همبستگی بین مردم وروحانیت رقم می خورد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: عرصه های مختلف انقلاب نیازمند حضور جانانه مردم بوده و بر همین اساس جایی که مردم با همراهی روحانیت اصیل و در خط رهبری باشند، مشکلات بزرگ به آسانی حل می شود. نمونه بارز و مهم آن در فتنه سال 88 رقم خورد و امروز که ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی با دشمنان اسلام است، وحدت و همبستگی می تواند ما را از گردنه این مشکلات عبور دهد.

وی تصریح کرد: اگر روحانیت و رسانه ها در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دست در دست هم داده و مردم را در جریان خدمات بزرگ و بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهند و برای مشکلات معیشتی، اجتماعی و فرهنگی راه حلی بیندیشند، قطعا بازنده این نبرد شروع کننده این جنگ تمام عیار است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: تغییر در ساختارهای حوزه های علمیه متناسب با نیاز روز جامعه بوده، تا جایی که امروز روحانیت ما در بیشتر کشورهای دنیا حضور موثر دارند و صدور انقلاب اسلامی با حضور همین قشر در صحنه معنا پیدا کرده است.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی حاصل پیوند مردم با روحانیت است و در عرصه های مختلف پیشرفت و تعالی را برای کشور به ارمغان آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha