جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شکوه حضور مردم انقلابی در  جشن بزرگ انقلاب

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: حضور چشمگير و وصف ناپذير مردم شهید پرور، متدين، ولايتمدار و وفادار به اسلام و انقلاب در راهپیمائی ۲۲بهمن بار ديگر دشمنان را مایوس کرد و اقتدار نظام جمهوري اسلامي را به رخ دنيا كشاند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امروز 22 بهمن ماه، اظهار داشت: درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه که بار دیگر برای تجدید بیعت با آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: حضور چشمگير و وصف ناپذير مردم شهید پرور، متدين، ولايتمدار و وفادار به اسلام و انقلاب در راهپیمائی 22بهمن بار ديگر دشمنان را مایوس کرد و اقتدار نظام جمهوري اسلامي را به رخ دنيا كشاند، اين حضور دشمن شكن كه تجلّي وحدت و همدلي مردم غيور بود، استحكام نظام مقدس جمهوري اسلامي و عزم و اراده ي پولادين ملّت را براي مستكبران و معاندين نمايان تر ساخت. این حرکت عظیم مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود.

امام جمعه شهر توپ آغاج ادامه داد: همه مسئولان باید منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای در زمینه های گوناگون بویژه در عرصه حفظ وحدت ملّی و مصالح نظام و انقلاب را "فصل الخطاب" همگان دانسته و بی شک هرگونه اقدام وحدت شکنانه که بستر جریان سازی های انحرافی و سوژه آفرینی‌های رسانه ای دشمن را فراهم آورد را بازی در زمین طراحی شده ی دشمن و مصداق هشدارهای اخیر معظم له و مستوجب برخورد قاطعانه می داند.

این استاد حوزوی بیان داشت: مردم به وظیفه و تکلیف خود در قبال خون های پاک شهدا و لبیک به ولی امر مسلمین جهان به خوبی ادا کردند . این بار وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است که با بریدن دست های دزدان و غارتگران بیت المال، مافیای قاچاق و اخلالگران اقتصاد جامعه، برخورد جدی و کوبنده با رانت بازی دانه درشت ها، قدردان این ملت بزرگ و بابصیرت  ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha