جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرای حزب الله با تاکید بر اینکه محور مقاومت از کوه های سر به فلک کشیده بالا رفته و اکنون به میان راه رسیده است، گفت: اسرائیل گمان می کرد که مقاومت در خاورمیانه به پایان رسیده و می تواند به دنبال سازش برود، امّا امروز تنها نگرانی آمریکا و اسرائیل مقاومت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرای حزب الله با تاکید بر اینکه محور مقاومت از کوه های سر به فلک کشیده بالا رفته و اکنون به میان راه رسیده است، گفت: اسرائیل گمان می کرد که مقاومت در خاورمیانه به پایان رسیده و می تواند به دنبال سازش برود، امّا امروز تنها نگرانی آمریکا و اسرائیل مقاومت است.

وی افزود: دو مسئله نشان می دهد که حزب الله بعد از جنگ 33 روزه قوی تر شده است؛ اول اینکه در آغاز جنگ 33 روزه سید حسن نصر الله می گفت که ما هر روز نسبت به قبل قدرتمند تر می شویم و همیشه امکانات وجود داشت و مسئله دوم جنگ سوریه و حوادث آن است که اسرائیل از تجربه سوریه هراسان است.

سید صفی الدین تصریح کرد: در جنگ سوریه که جنگ شکل جدیدی داشت و بسیار گسترده بود و به قدرت مضاعف نیاز داشتم، مقاومت توانست دستاورد هایی را محقق سازد و جنگ سوریه ما را به قدس نزدیک تر کرده است.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: ما مرحله سختی ها را  در سوریه پشت سرگذاشتیم و اگر به سوریه نمی رفتیم ما را از حضور در قدس منع می کردند.

وی افزود: سوریه ما را به قدس بیشتر نزدیک کرد و اسرائیل و آمریکا فهمیدند آنچه بر سر سوریه با هم توافق کرده بودند، شکست خورده و نتیجه عکس داده است.

سید صفی الدین تصریح کرد: تحریم هایی که علیه ایران صورت می گیرد به خاطر حمایت های آن از مقاومت است و ملت ایران به خاطر مسئله فلسطین آن را تحمل می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha