جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انجمن مسلمانان وین به بی خانمان ها غذای گرم می دهند

حوزه/ به گفته معاونت سازمان «رحمت» متعلق به جامعه اسلامی شهر وین، این نهاد در سه سال گذشته، چندین روز هفته را اقدام به توزیع غذای داغ میان حداقل ۱۰۰ نیازمند و بی خانمان در پایتخت اتریش کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، انجمن مسلمانان در شهر وین، پایتخت اتریش، غذای داغ در میان نیازمندان و بی خانمان های شهر وین توزیع می کنند.

عمر باتور معاون سرپرست سازمان «رحمت» در انجمن مسلمانان وین به خبرنگاران گفت: در سه سال اخیر، اعضای این سازمان چند روز در هفته را صرف غذا دادن به بی خانمان ها کرده اند.

باتور گفت: آن ها هر روز حداقل یکصد غذای گرم را برای مردم بی خانمان فراهم می کنند. و هر دو ساکنین اتریشی و خارجی هایی که در اتریش زندگی می کنند این پروژه را بسیار مثبت و تاثیرگذار توصیف کرده اند.

وی افزود: با پروژه های مشابه، مسلمانان این پیام  را می فرستند، اینکه ما در این کشور زندگی می کنیم و ما نیز مانند شما در جستجوی راه حل برای برطرف کردن مشکلات مان در این کشور و جامعه ای که در آن هستیم می باشیم.

این سرپرست جامعه اسلامی وین افزود: چنین رویدادهایی، شیوه مهمی برای مبارزه با جناح راست و افراط گرایی هستند که اخیرا در اتریش به قدرت رسیده اند.

به گفته وی، سازمان رحمت اتریش، در 25 سال اخیر کمک های خیریه برای بسیاری نیازمندان از جمله پناهندگان سوریه ای، مسلمانان روهینگیا و آوارگان فلسطینی فراهم کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha