جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گفتگو

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: پیام شهدای مدافع حرم، تبعیت از ولی فقیه و حفظ انقلاب اسلامی است و این گوهرهای ارزشمند با تشخیص به موقع، از خطر دشمنی که در حال توسعه وگسترش بود به خوبی آگاه شده و با گذشتن از جان شیرین، ریشه آن را سوزاندند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکرینم عابدینی درحاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم سردار حمید محمد رضایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم استان قزوین در تشییع و وداع با این شهید عزیز، گفت: حضور با بصیرت مردم در همه عرصه های نظام اسلامی بیانگر آن است که در فتنه ها و توطئه های دشمنان آنچه که چراغ راه ماست همان کلام رهبری و شهداست.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: ملت ایران بارها در عرصه های مختلف ثابت کرده اند که مطیع ولایت و وفادار به آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بیان کرد: شهدای مدافع حرم حافظان امنیت جامعه هستند، چرا که از جان خود گذشتند تا امنیت را برای مردم به خوبی فراهم آورند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: پیام شهدای مدافع حرم، تبعیت از ولی فقیه و حفظ انقلاب اسلامی است و این گوهرهای ارزشمند با تشخیص به موقع، از خطر دشمنی که در حال توسعه وگسترش بود به خوبی آگاه شده و با گذشتن از جان شیرین، ریشه آن را سوزاندند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha