جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
۱

حوزه/ پورفلاح با بیان این که دشمن امروز وحدت و همبستگی ملی را نشانه گرفته است و می‌خواهد با اختلافات قومی و مذهبی کشور را ناامن کند، گفت: کمونیست‌ها در اول انقلاب شعارهای مادی را جایگزین شعارهای دینی کرده بودند که متاسفانه امروز هم گاه و بی‌گاه فعالیت‌های آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، پور فلاح امروز در همایش تبیین رسالت سربازی امام زمان (عج) که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: سیل اخیر که 24 استان و همه اقشار مردم را به خود درگیر کرد، خساراتی بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان به مناطق سیل زده وارد کرده است.

وی ادامه داد: در سیل اخیر مردم ایران همبستگی ‌و اتحاد خود را نشان دادند؛ همانگونه که سفارش دینی ما است که در موقع حوادث به کمک هم بشتابید، مردم ایران دوشادوش دولت و مسئولین به سیل زده‌ها کمک کردند و در چنین حوادثی نباید فقط از مسئولین مطالبه کرد باید تا حد توان کمک حال مردم آسیب دیده شد.

معاون وزیر اطلاعات تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، رهبری دارد که در مقابل تمام هجمه‌های دنیا ایستادگی کرده و با همه فشارها با اقتدار سخن می‌گوید و سخنان معظم‌له لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌اندازد و در سخنرانی‌ اخیر هم فرمودند «دشمن نفس‌های آخر خود را می‌کشد».

وی بیان داشت: دشمن امروز همبستگی و وحدت ملی را نشانه گرفته و تلاش می‌کند با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی ناامنی ایجاد کند که متاسفانه در این ماجراها هم بعضاً مسئولین  به اختلافات کمک می‌کنند.

پورفلاح اضافه کرد: گفتمان جمهوری اسلامی ایران گفتمان دینی و ارزش‌ها است و همان گونه که شعارهای انقلاب هم شعارهای دینی بود، امروز هم اهداف انقلاب اهداف دینی است؛ کمونیست‌ها در اول انقلاب شعارهای مادی را جایگزین شعارهای دینی کرده بودند که متاسفانه امروز هم گاه و بی‌گاه فعالیت‌های آن‌ها دیده می‌شود.

وی ولایت فقیه را ادامه راه رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) دانست و افزود: برای حفظ امنیت کشور باید وحدت و همدلی را در کشور تقویت کنیم؛ امروز دشمن برای از بین بردن امنیت و وحدت در کشور دنبال تغییر ذائقه‌های مردم و از بین بردن ارزش‌های دینی است.

معاون وزیر اطلاعات گفت: امروز دشمن نظام خانواده را مورد هدف قرار داده است و اینکه رهبر معظم انقلاب این همه بر روی خانواده اسلامی ایرانی تاکید دارند دلیلش وجود دشمنی‌ها و تهدیدات آشکار است؛ دشمن به دنبال از هم گسستگی خانواده‌ها است و در این راه از رسانه‌های جمعی به خوبی استفاده می‌کند و ما نباید از این امر غفلت کنیم.

وی، فرهنگ اهل بیت(ع) را زوال ناپذیر دانست و عنوان داشت: فرهنگ اهل بیت(ع) یک فرهنگ غنی است و در مقابل فرهنگ قلابی غرب شکست نمی‌خورد، اما باید مراقب بود که دشمن ذائقه‌ها را تغیر ندهد؛ امروز روحانیت فقط نمی‌توانند با نگاه انتقادی به جامعه نگاه کنند، بلکه باید از همه امکاناتی که در اختیار دارند به تبلیغ فرهنگ دین و استحکام خانوده‌ها بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha