جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: پیروزی‌های انقلاب اسلامی نتیجه پیروی از ولایت فقیه بود و شهدا طلایه‌دار اطاعت از ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام علی اکبرزاده، در دیدار با خانواده طلبه شهید سید حسین سید عربی اظهار داشت: شهدا وظیفه خود را در مقابل دین و کشور انجام دادند و همه ما مدیون شهداء هستیم، امنیت ما، آزادی ما و موقعیت امروز کشور عزیزمان و مکتب تشیع در دنیا همه و همه به برکت شهداء و امام شهداء (ره) است.

وی ادامه داد: حفظ امنیت و آرامش در کشور مدیون ولایت فقیه است و مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب کشور را از همه گزندها و خطرها حفظ کرده است و شهدا هم پیرو مکتب دین و ولایت فقیه بودند و پیروزی‌های کشور هم نتیجه اطاعت از ولایت فقیه است و شهدا در راه اطاعت از ولایت فقیه طلایه‌دار هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام علی (ع) سلماس اضافه کرد: ما باید قدردان این نعمتها باشیم و تلاش کنیم و وظیفه خطیری که امروز داریم به صورت صحیح انجام دهیم تا در مقابل امام راحل و شهداء شرمنده نباشیم و شهادت که بالاترین رزق الهی است امیدواریم بتوانیم بدان دست یابیم.

وی صبر خانواده شهدا را دارای اجر معنوی عظیم توصیف کرد و گفت: شهادت بالاترین درجه است که خدای متعال به بندگان خود عنایات می‌کند و قطعا خانواده شهدا که هم در تربیت شهید نقش اساسی دارند و هم مصائب شهادت را تحمل می‌کنند دارای اجر معنوی عطیمی نزد خدای متعال هستند.

بر پایه این گزارش، در این دیدار از پدر شهید طلبه حاج سید حسن حسینی عربی نیز تجلیل گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha