جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

میلاد امینی موحد دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه صدا و سیما و طلبه‌ی خارج فقه حوزه علمیه

حوزه/ اگر حوزه علاوه بر سفیران هدایت، سفیران رسانه ای و مستند ساز تربیت می کرد تا در حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله حضور پیدا می کردند، بسیار اثرگذار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام میلاد امینی موحد پیش از ظهر امروز در همایش «الگوی خدمت رسانی حوزویان در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی» که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: در حال حاضر در بعضی مناطق خوزستان اوضاع بحرانی است و به دلیل راکد بودن آب، مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است.

این فعال رسانه ای جهادی افزود: در کنار این مسئله، افرادی به دنبال  تخریب بودند، از جمله آنها ضد نظام ها و تجزیه طلبان هستندکه به شدت در بعضی از شهرهای استان درحال فعالیت می باشند.

وی بیان داشت: تاکنون 11 مستند خاکریزها آماده و بعضی پخش شد و مسئله ای که در حوزه غفلت شده است، بی توجهی به رسانه است. اتفاقات بسیار خوبی از سوی مردم و روحانیون می افتد، اما چون اطلاع رسانی نمی شود، مشکلاتی برای مردم و نظام ایجاد کرده است. باید مواظب افرادی که در منطقه خوزستان و جامعه و با هدف خاصی در حال انجام فعالیت می باشند، بود.

این فعال رسانه ای جهادی افزود: متأسفانه در این مدت پمپاژ منفی اطلاع رسانی در منطقه خوزستان بسیار زیاد بود و بعضی هم به این مسئله البته از روی عدم آگاهی کمک می کردند.

مسئول رسانه ای صف اظهارداشت: باید حوزه و طلاب به سمت مستند سازی پیش بروند. این مسئله هم کارسختی نیست، از طریق موبایل به سادگی می توان فیلم های یک دقیقه ای مستند، تهیه و برای اطلاع رسانی نشر داد.

وی بیان داشت: اگر حوزه علاوه بر سفیران هدایت، سفیران رسانه ای و مستند سازتربیت می کرد تا در حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله حضور پیدا می کردند، بسیار اثرگذار بود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha