جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

برنامه ریزی دقیق، تهیه محتوا و تغذیه فکری و اجرای برنامه های فرهنگی مختلف برای کودکان، نوجوانان و جوانان از مهمترین مسائلی است که باید در دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید محمد صادقی در جلسه شورای هماهنگی جشنواره دهه کرامت که در سالن کنفراس معاونت فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: جشن ها و برنامه های دهه کرامت با مشارکت مردم و برای مخاطبان عام و خاص برگزار خواهد شد.

 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)  با اشاره به این که نوجوانان و جوانان قشر خاص مخاطبان برنامه های این دهه هستند، بیان داشت: آموزش و پرورش، امور مساجد و صدا و سیما مهمترین نهاد هایی هستند که می توانند در اجرای برنامه های مختلف برای این گروه مخاطب، تاثیر بسزایی داشته باشند. 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که یکی از شیوه های دشمن در شبیخون فرهنگی هدف قرار دادن زنان و سرمایه گذاری برای از بین بردن ریشه های اعتقادی است، افزود: برنامه ریزی دقیق، تهیه محتوا و تغذیه فکری و اجرای برنامه های فرهنگی مختلف برای کودکان، نوجوانان و جوانان از مهمترین مسائلی است که باید در دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در ایام دهه کرامت همواره شاهد درخواست های گوناگونی از سوی نهادهای مختلف، مبنی بر تبیین وظایف آن ها در اجرای برنامه های دهه کرامت بوده ایم که این درخواست ها باید ساماندهی شود. 

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با تاکید بر اهمیّت اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع اهل بیت علیهم السلام خاطرنشان کرد: برنامه های دهه کرامت باید به همه طول سال تعمیم داده شود.

حجت الاسلام صادقی یادآورشد: نام گذاری روز های دهه کرامت با توجه به شعار سال نیز تاثیر بسزایی در اجرای هدفمند و منظم برنامه های دهه کرامت در کشور خواهد داشت؛ از این رو آستانه مقدسه قم طرح پیشنهادی خود را در این رابطه اعلام کرده که این طرح در مرحله بررسی قرار دارد.

براساس گزارش  روابط عمومی آستانه مقدسه، وی در پایان گفت: برنامه های دهه کرامت از صدا وسیما اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطرنشان می شود، جشن های دهه کرامت همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، از روز 28 شهریور ماه آغاز و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) در روز هفتم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha