شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینخانی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه تصریح کرد: به جهت کمبود نظارت بر فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، آسیب آن ها حتی از برنامه های شبکه های ماهواره ای بیشتر و خطرناک تر است.

حجت الاسلام و المسلمین هادی حسینخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر یکی از عوامل اصلی رشد ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه افزایش طلاق در جامعه ناظر بر همین شبکه های اجتماعی و نیز ماهواره ای است که باعث فساد و تزلزل در بنیان های خانواده و اعتقادات افراد جامعه شده است.

وی افزود: به اعتقاد بنده از آن جا که معمولاً نظارت و کنترل بر نحوه حضور و فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی آن هم با گوشی های همراه پیشرفته کنونی بسیار سخت است، لذا آسیب این ها حتی از ماهواره ها بیشتر است.

معاون تهذیب حوزه با تاکید بر این که ما باید برای حل این مشکل به سمت راه اندازی اینترنت داخلی و پاک برویم ، خاطرنشان کرد: البته مسئولان، اخیراً اعلام کرده اند که می خواهند فیلترینگ را در کشور هوشمند کنند که باید دید آیا واقعاً می توان این هدف را محقق ساخت تا بدین وسیله افراد از آسیب های آن دور باشند.

وی اضافه کرد: به هر حال ما باید به این سمت برویم که اینترنت داخلی و شبکه های اجتماعی در فضای سالم تامین و فراهم شود و قانون هم بر این موضوع تاکید می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha