جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اصفهان

مسئول مركز آموزش هاي تخصصي حوزه علميه اصفهان از آغاز پذيرش و ثبت نام داوطلبان تحصیل در سطوح دو و سه موسسه آموزش عالی، براي نيم سال دوم تحصيلي 93-94 خبر داد.

حجت الاسلام مجيد هادي زاده در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اعلام این خبر گفت: مركز آموزش هاي تخصصي، در راستای ارائه آموزش های تخصّصی به طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان و نیز اعطاء مدارک رسمی در مقاطع گوناگون سطح 2 ( کارشناسی)، سطح 3 ( کارشناسی ارشد) و ... به آنان گام بر می دارد.

مسئول مركز آموزش هاي تخصصي حوزه علميه اصفهان، در توضيح شرايط ثبت نام در اين مركز گفت: حداکثر سن برای سطح دو 30 سال و برای سطح سه 34 می باشد، سنوات پایه های بالاتر از سطح یک و دو  به حداکثر سن افزوده می شود)، کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، دارا بودن گواهی اتمام سطح یک برای شرکت در آزمون مقطع سطح 2 و دارا بودن گواهی اتمام سطح دو  برای شرکت در آزمون مقطع سطح 3، عدم منع قانونی از ادامه تحصیل و احراز صلاحیت اخلاقی است.

وی ادامه داد: برخورداری از سیستم آموزشی روزآمد و تخصصی در تمامی رشته ها، امکان بهرگیری از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، اعطای مدارک رسمی تخصصی، اعطای شهریه ویژه، امتیاز ویژه برای شرکت در مقاطع بالاتر تحصیلی، اعطای یارانه های آموزشی برای تهیه کتاب و دیگر لوازم آموزشی، امکان استفاده از کتابخانه تخصصی مؤسسه(با بیش از 50هزار جلد کتاب)، امکان استفاده از کتابخانه دیجیتال برای دسترسی به نرم افزار های تخصصی حوزه علوم اسلامی و شبکه اینترنت از مزایای تحصیل این مرکز می باشد.

حجت الاسلام هادی زاده همچنین در تشريح رشته های تحصیلی و تعداد دانش پژوهان مورد نياز در هر رشته به جدول زیر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha