جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وحدت حوزه و دانشگاه

در همايش روز وحدت حوزه و دانشگاه كه در دانشگاه علامه طباطبايي خرم آباد در جمع دانشجويان و طلاب برگزار شد، اساتيد حوزه و دانشگاه به بيان نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در ابتدای این همایش، حجت الاسلام سيد نادر موسوي از اساتيد حوزه لرستان گفت :امروز دانشگاهيان  و حوزويان به مفاخر جهان اسلام از جمله استاد خواجه نصير الدين طوسي  رازي افتخار مي كنند و مي دانند اين بزرگان علمي نيز برخاسته از حوزه بو ده اند

وي با اشاره به اينكه امروز باید تشكيل انجمن مشترك براي تحقق برنامه هاي حوزه و دانشگاه در دستور كار قرار گيرد گفت: امروز بايد با برقراري ارتباط صميمانه بين حوزويان و دانشگاهيان شاهد تعامل دو جانبه اين دو نهاد باشيم.

دكتر مير،از اساتيد دانشگاه لرستان در ادامه مراسم نيز با بيان اينكه امروز بايد تبادل پ‍‍‍ژوهشي بين حوزه و دانشگاه بيشتر شود گفت: امروز دانشگاهيان نيز همدوش با روحانيت در جهت ارتقا فرهنگ ديني در جامعه بايد تلاش كنند.

برپایه این گزارش: تشكيل اتاق فكر مشترك براي حوزه و دانشگاه  و انجام فعاليت هاي پژوهشي بيشتر در اين زمينه، از جمله مطالبات حوزويان و دانشگاهاين از همديگر در این برنامه بود.

لازم به ذکر است: در پايان این مراسم از حوزويان و دانشگاهيان نمونه تجليل شد

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha