شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روحانیون

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گفت: هم اکنون بیش از 4 هزار طلبه در سطح استان مشغول تحصیل هستند، اما با این حال حجم زیادی از فعالیت های تبلیغی روی زمین مانده که نیازمند حضور جهادی طلاب و روحانیون در مناطق تبلیغی هستیم.

 حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ایام ارتحال پیامبر اعظم(ص) و امام حسن(ع)، گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان همواره در ایام تبلیغی، اقدام به اعزام مبلغ به صورت جهادی و خودجوش می کند که در ایام ارتحال پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) این روند نیز ادامه خواهد یافت.

 وی به تشریح فعالیت های یکی از گروه های تبلیغی جهادی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان پرداخت و اظهار داشت: این گروه 20 نفره که جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و ولیعصر(عج) اهواز هستند، از جمعه 28 آذرماه به مدت سه روز راهی مناطق محروم شمال خوزستان شده و به انجام فعالیت های تبلیغی می پردازند.

 حجت الاسلام علیزاده، شهرستان اندیکا را مرکز فعالیت های این گروه تبلیغی عنوان کرد و گفت: این گروه 20 نفره که به مدت سه روز در روستاهای شهرستان اندیکا مشغول به فعالیت می شوند، برنامه های همچون تبلیغ چهره به چهره برگزاری مراسم های عزاداری، حضور در مدارس ابتدایی و برگزاری نماز جماعت انجام می دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در پایان خواستار حضور دیگر طلاب مدارس علمیه برای حضور در مناطق محروم شد و تصریح کرد: هم اکنون بیش از چهارهزار طلبه در سطح استان خوزستان مشغول به تحصیل هستند، اما با این حال حجم زیادی از فعالیت های تبلیغی روی زمین مانده که نیازمند حضور جهادی طلاب و روحانیان در مناطق تبلیغی هستیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha