جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انصاری

حوزه/ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از برگزاری مراسم پایان دوره طرح تقلید و مرجع شناسی دانش آموزان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر گفت: به شکرانه تشرف دختران پایه سوم ابتدایی استان به سن تکلیف و انتخاب مرجع تقلید، دانش آموزان این پایه تحصیلی در نمازهای عبادی و سیاسی روز جمعه 28 آذر ماه سال جاری در تمام مصلی های نماز جمعه سراسر استان شرکت می کنند.

وی با اشاره به برنامه های این طرح، ابراز داشت: نظارت بر تشکیل جلسات آموزش احکام، صحت قرائت نماز دانش آموزان و تاکید بر اجرای حداقل چهار جلسه آموزشی در این خصوص با بهره گیری از روحانیون و فرهنگیان توانمند، ازجمله اقدامات انجام شده در این زمینه می باشد.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح، هماهنگی لازم با دفاتر ائمه جمعه شهرستانها نیز به منظور تعیین زمان سخنان پیش از خطبه ها برای مدیر یا رئیس منطقه یا یکی از معاونین به انتخاب آموزش و پرورش منطقه، اقدامات لازم انجام گرفته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: فضاسازی و نصب بنرهای مرتبط در محل های ورودی و داخل مصلی نمازجمعه، تشکیل گروه استقبال با مشارکت مدارس برای تکریم نمازگزاران و دانش آموزان شرکت کننده نیز از جمله برنامه های اجرایی می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha