جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
4

حوزه/ مدیر و جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اصفهان با حضور در منزل یکی از شهدا، با مجاهدان شهید دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر، حجت الاسلام والمسلمین خطاط، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) به همراه جمعی از اساتید و طلاب این مدرسه، با حضور در منزل شهید بیگی، از شهدای دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای عزیز را گرامی داشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در سخنان کوتاهی با تجلیل از مقام شهداء و تاکید بر پاسداری از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، گفت: ترویج آرمان های شهداء و پیگیری و اجرایی سازی اهداف آنان، از وظایف آحاد مردم است.

حجت الاسلام خطاط همچنین بر لزوم الگوگیری از شهدا تاکید کرد و افزود: جوانان به ویژه طلاب جوان باید از سبک زندگی و ولایت مداری شهداء الگو برداری کنند.

در این جلسه همچنین پدر شهید بیگی به بیان ویژگی های اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و شهادت فرزند خود را هدیه ای به انقلاب اسلامی دانست.

*برگزاری جلسات قرآنی

برگزاری جلسات قرآنی هفتگی با حجت الاسلام قربانیان، استاد و قاری برجسته یکی دیگر از برنامه های فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اصفهان می باشد

حجت الاسلام نصر الله عباسي، مسئول فرهنگي مدرسه علميه امام صادق(ع) در این رابطه گفت: از جمله برنامه هاي فرهنگي موثر و مستمر اين مدرسه، برگزاري جلسات سنتی قرآن کریم با حضور طلاب و روحانيون  در مسجد مدرسه است .

وی افزود: در این جلسات، علاوه بر روخوانی و روانخوانی و آموزش تجوید قرآن، برخی از طلاب به قرائت مجلسی می پردازند .

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha