جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
17

حوزه/ فاز نخست مدرسه علمیه الغدیر اهواز با 3316 متر در چهار طبقه افتتاح شده و ساخت فاز دوم آن نیز با مساحتی حدود 6هزار متر مربع آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بازدید آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از مدرسه علمیه الغدیر اهواز ، گفت: حدود 100 طلبه در پایه های یک تا پنج، در این مدرسه مشغول به تحصیل می باشند.

وی با اشاره به آغاز مراحل ساخت فاز دوم مدرسه، ادامه داد: فاز نخست مدرسه با 3316 متر در چهار طبقه افتتاح شده و امروز نیز مراحل ساخت دومین فاز آن آغاز شده و إن شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

تولیت مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با بیان این که فاز دوم مدرسه حدود 6هزار متر مربع است، بیان داشت: حسینیه، کتابخانه علامه امینی، استاد سرا و مجتمع مسکونی اساتید بخش هایی از فاز دوم مدرسه علمیه الغدیر است که مجموع مساحت کل مدرسه 12 هزار متر با عرصه ای بالغ بر 5 هزار متر مربع است.

آیت الله عالمی نیز با ابراز خرسندی آغاز ساخت فاز دوم مدرسه الغدیر ، از تولیت و دست اندرکاران این مدرسه تقدیر کرد

 نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی همچنین در جمع اساتید و طلاب مدرسه الغدیر، با بیان این که فضایی مفرح تر از فضای معنوی حوزه های علمیه نیست، ابراز داشت: حضور در حوزه و نشستن پای درس الهی و عمل به آن، انسان را در معرض بارش رحمت الهی قرار می دهد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha