شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 349401
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
استاندر آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان، در پیام مشترکی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مصباحی، از علمای شیراز را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و سید محمد احمدی، استاندار، در پیام مشترکی،  درگذشت عالم متقی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مجددالدین مصباحی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرارتحال عبد صالح خدا، واعظ متقی حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید مجددالدین مصباحی قدس الله نفسه الزکیه موجب تاسف و تالم گردید.

ایشان که در مدت تحصیل و دوران طلبگی در محضر بزرگان دین و حضرات آیات عظامی همچون آقایان سید نورالدین حسینی الهاشمی  و شیخ بهاءالدین محلاتی کسب فیض نمود و در راه روشنگری آحاد مردم و تربیت شاگردان مکتب امام جعفر الصادق (ع) متحمل مرارت های تبعید، بازداشت و شکنجه فراوانی گردید.

رحلت این عالم ربانی را به علمای اعلام، جامعه روحانیت، حوزه های علمیه، خانواده مکرم مصباحی و مردم استان فارس خصوصا اهالی محترم شهر مقدس شیراز تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت حشر با اولیاء الله و صالحین و غفران و رحمت الهی را برای آن فقید سعید و صبر بر این ضایعه مولمه را برای دوستداران آن به حق پیوسته مسالت می نماییم.

از عموم مردم و علاقه مندان به ساحت شریف آن مرحوم می خواهیم که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم ایشان حضوری با شکوه داشته باشند. والسلام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha