شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر ناصر سودانی

حوزه/ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات فرصت خوبی برای تبیین سلامت رفتار هسته ای نظام اسلامی و روشن شدن مظلومیت ملت ایران و نمایان تر شدن ماهیت پلید آمریکا است.

دکتر ناصر سودانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، با بیان این که اصل مذاکرات هسته ای در راستای لغو تحریم ها و مشخص شدن ماهیت دشمن بود، اظهار داشت: مذاکرات فرصت خوبی برای تبیین سلامت رفتار هسته ای نظام اسلامی و روشن شدن مظلومیت ملت ایران است.

وی با بیان این که کسانی در داخل کشور به این مذاکرات و آمریکا دل خوش کرده بودند، متوجه شدند که امیدی به مذاکره با آمریکا  نیست، گفت: تیم مذاکره کننده اوایل مذاکرات از بیان جزئیات مذاکرات خودداری می کرد، اما پس از مذاکرات لوزان و صدور بیانیه، حساسیت نمایندگان بر انگیخته شد و طرح الزام دولت به رعایت حقوق هسته ای ملت به مجلس ارائه شد و این طرح مراحل آخر را در کمیسیون امنیت ملی طی می کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در صورت تصویب این طرح، هرگونه مذاکره ای خارج از این طرح و چارچوب ها قابل قبول نخواهد بود.

وی با اشاره به امضای طرح 3 فوریتی از سوی 50 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر گاه مجلس امنیت کشور و منافع ملی را در خطر ببیند، دستورات خود در قالب طرح های دو فوریتی و سه فوریتی ارائه می دهد .

سودانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت همبستگی و اتحاد بیش از پیش اصولگرایان، اظهار داشت: اصولگرایان در این زمینه جلسات متعددی گرفته به جمع بندی هایی نیز رسیده اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اصولگرایان در حال رسیدن به وجه مشترک در مفاهیم، مصادیق و ویژگی های اصول مشترک هستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha