جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم: گسترش تروریست های تکفیری مقابل چشمان ائتلاف بین المللی صورت می گیرد و آنها به خاطر پیشبرد اهداف خود در منطقه با بقای تروریست ها موافقند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه ماهواره ای المنار لبنان گفت: حزب الله هرگاه احساس تکلیف کند در سوریه حضور خواهد داشت، اما نه در هر منطقه ای بلکه ما مرزهای معینی داریم و بنا نداریم در هر جایی حضور داشته باشیم.

وی افزود: از زمان مشارکت حزب الله در سوریه محبوبیت حزب الله در میان مردم افزایش یافته تا جایی که به جای صدها جوان هزاران جوان حامی حزب الله هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عزم و ارده ما پس از اتفاقات سوریه محکم تر شده و خانواده های شهدا در این میان بهترین انگیزه ما برای ادامه راه هستند و از سوی دیگر با مشارکت در سوریه به تجربیات جدیدی دست یافتیم که پیش از این نداشتیم.

وی افزود: اگر دفاع حزب الله در سوریه نبود، اکنون تروریست های تکفیری در بیروت و شهرهای دیگر لبنان جولان می دادند.

شیخ نعیم قاسم درباره عرسال نیز گفت: مشکل ما با منطقه عرسال و اهالی آن نیست بلکه مشکل ما تروریست هایی هستند که در این منطقه حضور دارند و از سویی حزب المستقبل هم می داند که مصلحت ما و آنها در این است که با هم باشیم.

وی افزود: قرار ما و حزب المستقبل این است که گفتگوها ادامه پیدا کند و این اتفاق می تواند تا حد زیادی از بحران لبنان بکاهد.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: اکنون یک حمایت بین المللی از تروریست ها وجو دارد، اما هنگامی که تروریم شروع به گسترش کرد، غرب به فکر چاره افتاد تا مبادا تروریست ها از خطوط قرمز غربی ها عبور کنند و از این رو گسترش تروریست های تکفیری مقابل چشمان ائتلاف بین المللی صورت می گیرد و آنها به خاطر پیشبرد اهداف خود در منطقه با بقای تروریست ها موافقند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha