جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حکیمیان

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: امروز تبیین دقیق منظومه فکری امام(ره) برای جامعه و تلاش در زمینه ترویج آن یکی از رسالت های اصلی حوزویان است.

حجت الاسلام و المسلمین حکیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: یکی از فرازهای بسیار مهم بیانات رهبری، ناظر به بحث منظومه فکری حضرت امام(ره) بود که ایشان بر این نکته تاکید داشتند که باید طریق و روش امام (ره) را به خوبی در جامعه پیاده کنیم.

وی افزود: روش و سیره حضرت امام (ره) را باید ما از کلام نورانی رهبر معظم انقلاب دریافت کرده و در مسیر نشر و ترویج آن بکوشیم که بی گمان در این خصوص حوزویان رسالت سنگینی برعهده دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه مهم بحث استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان عالم در نگاه و رویکرد متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) همواره بر لزوم خدمت گزاری برای مظلومان و پابرهنگان تاکید می کرد و امروز هم مقام معظم رهبری در تداوم راه نورانی امام امت ، همین مسیر را ادامه می دهند و همواره به مردم و مسئولان یادآور می شوند که رمز سعادت ملت ما تداوم خط اصیل امام (ره) است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha