جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 352881
۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
حجت‌الاسلام بیات مدیر حوزه زنجان

مدیر حوزه علمیه استان زنجان، با اشاره به اهمیت قرآن، از برگزاری دوره تابستانی حفظ قرآن برای طلاب استان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن بیات، در گفتگو با خبرنگار  سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های تابستانی حوزه علمیه استان زنجان اظهارداشت: یکی از مباحث مهم در  ایام تابستان ، بحث اوقات فراغت طلاب است که در همین راستا همواره تلاش ما بر این  بوده است که برنامه های خوبی به اجرا درآید.

وی افزود: در همین راستا و در تابستان سال جاری چند برنامه در استان  برای طلاب و اساتید برنامه ریزی شده است.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان، گفت: برگزاری دوره حفظ قرآن کریم  از جمله برنامه ای تابستان امسال است که با حضور طلاب آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان این مطلب که این دوره به مدت 45 روز در این استان برگزار خواهدشد، بیان داشت: دراین دوره تلاش می شود تا طلاب دو جزء از این کتاب مقدس را حفظ نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین بیات، خاطرنشان ساخت: البته به توجه به اهمیت این کتاب مقدس ، برنامه  ای هم برای اساتید در نظر گرفته ایم تا بتوانیم ارتباط این افراد را با قرآن بیشتر نماییم.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه تفسیر سوره لقمان را در دستور کارقرار داده و از اساتید خواسته ایم تا در نهایت مقاله ای  را این درس ارائه دهند.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان گفت: با توجه به نقش تاثیر گذار پرسنل حوزه ، برنامه هایی ارتقایی نیز برای این افراد در طول ایام تابستان در نظر گرفته ایم که آشنایی با مهارت های کامپیوتر از جمله آن است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha