جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پشتوانه ای محکم برای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بوده و موجب گسترش همدلی در جامعه می شود.

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارگزارن نظام گفت: بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، مسیر و اهداف دولت، ملت و مذاکرات هسته ای را به روشنی مشخص ساخت

وی با اشاره به اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت دولت،ملت و اعضای تیم هسته ای را مشخص می کند، افزود:مقام معظم رهبری با حمایت از تیم مذاکره کننده بار دیگر دلگرمی همراه با هوشیاری به آنها داد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه توصیه های رهبری همدلی و هم زبانی را بین دولت و ملت بوجود می اورد بیان کرد :حمایت رهبری از این تیم مسئولیت انها را برای جلوگیری از فزون خواهی و ایستادگی دربرابر دنیای غرب را دو چندان کرده است.

حجت الاسلام مبلغی، با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید باید با تمام توان از حقوق  ملت ایران دفاع کند افزود :تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز باید با هوشیاری مذاکرات را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری در تمام تصمیمات ایران بهترین راهکار برای جمهوری اسلامی به شمار می رود تصریح کرد :معظم له همیشه با اشراف بر مسایل جانبی و حقوق ملت ایران عمیق ترین راهکارها را تصمیم می گیرند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به بیانات صریح و بیان خطوط قرمز توسط رهبر فرزانه انقلاب اذعان داشت: خطوط قرمز در بحث مذاکرات هسته ای که رهبری بر روی آن تاکید دارند، در واقع حفظ دستاوردهای هسته ای و حقوق  بحق ملت ایران است .

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به اینکه رهبری ،دولت ،ملت و مجلس در بحث مذاکرات همدل هستند افزود: مردم فهیم ایران اسلامی با حفظ وحدت و یکپارچگی و اطاعت از مقام عظمای ولایت پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان هستند تا تصمیمی که به نفع نظام جمهوری اسلامی و همچنین حقوق ملت باشد اتخاذ شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha