شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله العظمی شبیری زنجانی و دکتر نهاوندیان

حوزه/ زحماتی که دولت و تیم مذاکره هسته ای برای برطرف کردن یک چالش پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله شبیری زنجانی عصر چهارشنبه در دیدار رئیس دفتر رییس جمهوری با ایشان گفتند: زحماتی که دولت و تیم مذاکره هسته ای برای برطرف کردن یک چالش پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.

این مرجع تقلید  جمهوری اسلامی ایران را کشور اهل بیت (ع) خواندند و افزودند: وظیفه ما دعا کردن برای همه کسانی است که در راه خیر برای این کشور و مردم قدم برداشته و به آن خدمت می کنند و در این بین، دکتر روحانی جایگاه خاصی دارند و ما همواره برای ایشان و موفقیت دولت در خدمت بیشتر به مردم دعا می کنیم.

دکتر محمد نهاوندیان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری خدمت ایشان گفت: دولت بهره گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می داند.

رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارشی از مهمترین برنامه های دولت، این مرجع عالیقدر را در جریان مهمترین محورها، جزئیات و دستاوردهای توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 5+1 قرار داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha