شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام گنجی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون را تلاش در جهت مبارزه نرم افزاری و سخت افزاری دشمنان با مکتب تشیع دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین گنجی صبح امروز در جلسه درس اخلاق خادمان مسجد مقدس جمکران که به همت معاونت اجرایی این مکان مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان اهل بیت(ع) از دیرباز تا کنون با ابزار و وسائل گوناگون برای مبارزه با حق و حقیقت به میدان آمده‌اند، اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش کردند تا یاد و نام اهل بیت(ع) را از میان مردم و جوامع بشری حذف کنند و تاریخ گواه بر این مدعی است.

وی با ذکر چند نمونه تاریخی از دشمنی مخالفان تشیع، ابراز داشت: این دشمنی از صدر اسلام وجود داشته و امروز نیز وهابیت، داعش و تکفیری‌ها همان خطی را که بنی امیه ترسیم کردند را دنبال می‌کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه زندان، تبعید و به شهادت رساندن ائمه اطهار(ع) در راستای مبارزه سخت افزاری با مکتب اهل بیت(ع) صورت می‌گرفت، خاطرنشان ساخت: دشمنان در حوزه نرم افزاری نیز اقدامات زیادی را برای کم‌رنگ و مخدوش کردن چهره اهل بیت(ع) انجام دادند که جعل حدیث را می‌توان یکی از مهمترین اقدامات نرم افزاری دشمنان تشیع ذکر کرد.

*فعالیت شبانه روزی200 شبکه ماهواره ای علیه تشیع

حجت الاسلام گنجی با تاکید بر اینکه امروز نیز 200 شبکه ماهواره‌ای علیه تشیع به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: داعش جانی و آل سعود در راستای حرکت شیطانی خود این شبکه‌ها را حمایت کرده و اقدام به توزیع میلیونی کتاب علیه تشیع می‌کنند تا هم ایمان و باور شیعیان را از بین برده و هم اشخاصی که به این مکتب الهی مشتاق می‌شوند را از مسیر خود منحرف و یا منصرف کنند.

وی ادامه داد: این دشمنی‌ها از زمان پیامبر اکرم(ص) آغاز شده و تا ظهور حضرت مهدی (عج) نیز ادامه خواهد داشت و آیات و روایات زیادی در تایید این موضوع وجود دارد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام با تمام توان به صحنه آمده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه در مباحث فرهنگی در کشور حضرت ولی عصر(عج) دچار ضعف هستیم و هر روز از نقطه‌ای آسیب می بینیم.

حجت الاسلام گنجی با تاکید بر اینکه علیرغم دشمنی‌ها و تلاش‌های بی وقفه دشمنان تشیع در میدان نرم افزاری و سخت افزاری، شیعه به صورت روزافزون در جهان می‌درخشد، ابراز داشت: خداوند متعال اراده کرده‌ است که حق مانده و پایدار باشد و کسی نمی‌تواند در برابر اراده الهی مقاومت کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: خداوند متعال می‌خواهد شیعه ماندگار باشد و این اراده الهی از بین رفتنی نیست.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha