جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: امروزه به برکت انقلاب و نظام اسلامی، رشد فرهنگی به جایی رسیده که مردم حتی بالاترین مقامات و مسئولان در این کشور را نقد می کنند و برخوردی علیه آنان نمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امروز در دیدار با معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: رژیم طاغوت با تمام توان بر مقدرات این کشور حاکم شده بود و به اندازه ای برای خود جاودانگی و پایداری را تصور کرده بود که حتی روی قبور مردگان نیز تاریخ شاهنشاهی را به اجبار درج می کردند.

وی جاری شدن ارزش های اسلامی در جامعه را آرزوی همیشگی مؤمنان دانست و افزود: با عنایت خداوند، رهبری امام خمینی(ره) و به برکت مجاهدت های مردم و خون شهیدان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ارزش های اسلامی در جامعه جاری شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه زمانی آرزوی ما این بود که یک پاسبانی در قم شئونات اسلامی را تا اندازه ای رعایت کند و به مردم سخت نگیرد؛ گفت: امروزه به برکت انقلاب و نظام اسلامی، رشد فرهنگی به جایی رسیده که مردم حتی بالاترین مقامات و مسئولان در این کشور را نقد می کنند و برخوردی علیه آنان نمی شود.

امام جمعه قم با تاکید بر این که مردم قدر مسئولان خود را می دانند، خطاب به مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد قم و معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز داشت: در مقابل، مسئولان نیز باید ارزش این مردم را به خوبی بدانند؛ چراکه اگر این معیار را همیشه مد نظر داشته باشید و نعمت های الهی را ذکر کنید، هم انرژی مردم برای اعتلای انقلاب و نظام افزوده می شود و هم سطح توقعات و انتظارات آنان کاهش می یابد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان ساخت: ما قدردان خدمات دکتر جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پدرشان که فقیهی غیرتمند و با اقتدار در سنگر نظام بوده و در بیان حقائق از هیچ شخصی پروا ندارد، می باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تقدیر از خدمات همه مسئولان تراز اول کشور گفت: ما نباید کاری کنیم که سرمایه های نظام به سادگی در معرض جسارت باشند.

وی در ادامه با ضروری دانستن ارتباط مسئولان با مراجع تقلید و علمای دین تصریح کرد: افتخار مسئولان ما این است که با علما و مراجع ارتباط داشته باشند؛ چراکه هرکه تعامل خود را با مرجعیت تقویت کرد، برای خود پیشتیبانی قوی ایجاد کرده و هر که این تعامل را نداشته باشد، به خود و مردم ضربه زده است.

امام جمعه قم با اشاره به تعاملات موجود میان مسئولان و علما و مراجع تقلید گفت: این مناسبات در عمل و رفتار نیز باید حفظ شود.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha