شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام فرحانی معاونت آموزش

حوزه/ معاون آموزش و امور حوزه های علمیه گفت:عزت و افتخار امروز شیعه مدیون و مرهون مجاهدت ها و از خودگذشتگی های علما و روحانیان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه در نشست مسئولان و مدیران مدارس علمیه استان مازندران که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) دماوند در حال برگزاری است، با تجلیل از تلاش های شورای حوزه استان، گفت: خوشبختانه با وحدت و همدلی که در میان اعضای شورای حوزه علمیه مازندران با مسئولان و مدیران مدارس وجود دارد، در آینده ای نزدیک شاهد رشد بالنده در مجموعه حوزه علمیه استان خواهیم بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن شاخص های علمی و پژوهشی حوزه علمیه مازندران در سال های اخیر، گرفزود: با بررسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان خوشبختانه حوزه علمیه مازندران هر روز یک حرکت رو به جلویی دارند و این بسیار امیدوار کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی ، با بیان این که امروز خدمت به سربازان حضرت ولیعصر(عج) به مدارس علمیه سپرده شده است، خاطرنشان کرد: این مسأله بزرگترین سعادت برای همه ما است که تربیت و پرورش سربازان امام عصر(عج) به ما سپرده شده است.

وی، با اشاره به این که امروز تربیت و پرورش شیعه حقیقی به حوزه های علمیه سپرده شده است، بیان داشت: امروز باید خروجی حوزه های علمیه به عنوان سربازخانه های امام زمان(عج) فقها و مراجع دینی باشند.

معاون آموزش و امور حوزه های علمیه، تربیت و پرورش سربازان امام زمان(عج) را بزرگترین امانت سپرده شده به حوزه های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: رسالت امروز حوزه های علمیه نسبت به گذشته بسیار سنگین است و باید همانند گذشته شخصیت های بزرگ و مراجع عظام تقلید در این مراکز بزرگ دینی پرورش و تربیت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی  از روحانیت به عنوان مرزداران سنگرهای عقیده و ایمان یاد کرد و گفت: عزت و افتخار امروز شیعه مدیون و مرهون مجاهدت ها و از خودگذشتگی های علما و روحانیان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha