جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سقوط بالابر در مکه

حوزه/ معاون حج ، عمره وعتبات سازمان حج و زيارت گفت: با شناسايي اجساد چهار زائرديگر كشته شده در مراكز سعودي درمجموع تاكنون پنج زائر ايراني در اين حادثه جان باختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه حج، حميد محمدي معاون حج ، عمره وعتبات سازمان حج و زيارت گفت: خبرالعربيه در مورد تعداد كشته هاي زائران ايراني در حادثه اخيرمكه صحت ندارد. با شناسايي اجساد چهار زائرديگر كشته شده درمراكز سعودي درمجموع تاكنون پنج زائر ايراني در اين حادثه جان باختند. این در حالی است که شبکه تلویزیونی العربیه مدعی شده بود در حادثه سقوط بالابر در مسجد الحرام ۲۵ تبعه ایرانی کشته شده‌اند.

محمدي افزود: اطلاعات جمع آوري شده از كاروان ها و واحد امداد و گمشدگان حاكي است هفت زائر همچنان مفقود هستند و تيم هاي جستجو با مراجعه به مراكز درماني سعودي درصدد بدست آوردن اطلاعاتي در مورد اين افراد مي باشند.

معاون سازمان حج و زيارت اضافه كرد: به خانواده كشته شدگان درمورد اين حادثه اطلاع داده شده است.

گفتني است اسامي پنج زائر ايراني كشته شده درحادثه مكه عبارت است از : 1- سيف الله اسدي از كاروان 33021 همدان 2- محمد مجلسي از كاروان 17743تهران 3- ولي اسمعيلي از كاروان 39009 خراسان جنوبي 4- سيد محمد هاشم زهي از كاروان 23114 سيستان وبلوچستان 5- عليرضا عامري از كاروان 22124 سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha