جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) یکی از امتیازات این مدرسه عملیه را میزبانی از نام و خاطره ۶۰ شهید طلبه دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، ۶۰ نفر از طلاب این مدرسه رهسپار میادین حق علیه باطل شده و سرافرازنه جان خود را فدای این آب و خاک کردند و شربت شهادت نوشیدند.

حجت الاسلام عبد الرضا محمودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره دلاورمردان  8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بر بسیجیان لازم است در هر لباس و منصبی که هستند، الگوی رفتاری برای آحاد جامعه باشند؛ چراکه الگوی اخلاقی، عملی و ممتاز بودن، از جمله ویژگی و شاخصه یک بسیجی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بسیجی بودن را یکی از افتخارات خود می دانستند، ابراز داشت: ایشان در تمام زمینه های الگویی عملی برای جامعه بود و خود را از بسیجیان جدا نمی دانست.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) وظیفه بسیجیان را در جنگ نرم و در رویاروی فکری با دشمن بسیار سنگین دانست و گفت: بسیجی باید از زوایای گوناگون خود را آماده برای مقابله با دشمن کند و این آمادگی می طلبد که مجهز به علوم روز باشد.

این استاد حوزه بسیجی را یک حزب دانست و خاطرنشان ساخت: حزب، تشکلی است که در راستای اجرایی سازی بیانات رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع و همچنین احیاء ارزش های دینی و الهی حرکت کرده و خود را جدای از مسائل سیاسی، دینی و حزبی کشور نمی داند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه به تشریح برنامه های مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) در هفته بسیج پرداخت و گفت: پیاده روی به سمت مسجد مقدس جمکران، حضور در گلزار شهداء علی بن جعفر(ع)، برگزاری مراسم دعا و زیارت عاشورا، برگزاری شب خاطره، قربانی گوسفند برای سلامتی مقام معظم رهبری، برگزاری نشست های سیاسی، دیدار با خانوده های جانباز و ایثارگر، فضا سازی مدرسه و تزیین حجره ها  به نام شهدا  از جمله برنامه های این مدرسه علمیه در هفته بسیج می باشد.

وی یکی از امتیازات این مدرسه عملیه را میزبانی از نام و خاطره 60 شهید طلبه دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، 60 نفر از طلاب این مدرسه رهسپار میادین حق علیه باطل شده و سرافرازنه جان خود را فدای این آب و خاک کردند و شربت شهادت نوشیدند.

انتهای پیام 40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha