جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب یزدی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن (عج) شهرستان دره شهر استان ایلام از حضور فعال طلاب این مدرسه در امکان عمومی و پاسخ گویی به سئوالات شرعی خبرداد.

حجت الاسلام عبدالنور محسنی فرد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  ایلام، در خصوص برنامه های فرهنگی این مدرسه اظهارداشت: یکی از برنامه های مهم مدرسه حجت بن الحسن(ع) برگزاری برنامه های تبلیغی در سطح شهرستان و به خصوص اماکن عمومی است.

وی گفت: طلاب و روحانیون علاوه بر حضور در مساجد و حسینیه های اطراف شهر، دراماکن عمومی شهر هم جهت پاسخگویی به مسایل شرعی حضور می یابند.

این استاد حوزه، در خصوص دیگر برنامه  های مدرسه حجت بن الحسن(ع) ادامه داد: در ایام محرم و صفر هم برنامه های بسیار خوبی از طرف این مدرسه در سطح شهرستان برگزار گردید که بسیار مورد استقبال و توجه آحاد مردم این شهرستان  به  خصوص جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

وی ،برگزاری دوماه مراسم عزاداری، برپایی ایستگاه صلواتی ، پوشش  تبلیغی مساجد و حسینیه های این شهرستان ، حضور در پیاده روی اربعین و خدمات به زوار در مرز مهران و زائرینی که از این شهرستان دره شهر عبور می کردند، حضور طلاب در پیاده روی سه روز آخر صفر به قصد زیارت امام زاده سید سیف الدین (ع) این شهرستان و برپایی ایستگاه صلواتی برای زوار در بین مسیر را از جمله برنامه های فرهنگی اخیر این حوزه اعلام کرد .

حجت الاسلام محسنی فرد، با اشاره به عوامل استقابل مردم از برنامه های حوزه  خاطرنشان کرد: از مهمترین عواملی که برنامه های حوزه علمیه را در سطح شهر ممتاز کرده و مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفته، حضور سخنرانان و مداحان برجسته در شهرستان بود.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعیدرحمی زاده IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    باسلام و خسته نباشید . حوزه علمیه دره شهر از لحاظ علمی پایین نیست بلکه از این لحاظ وضعیت مطلوبی دارداما از لحاظ امکانات بسیار پایین است حیف است همچین حوزه ای از لحاظ امکانات این طور وضعیتی داشته باشد.