شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ مدیر آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران با بیان این که سرود «شعر عهد» در دو نسخه با آهنگ و بدون آهنگ منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» رضا مصطفوی، مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: فراخوان «شعر عهد» به مناسبت 1177 امین سال امامت امام عصر (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) به همت مدیریت آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران در آبان ماه سال جاری انتشار یافت.

 مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: شعر عهد با موضوعاتی از جمله استکبارستیزی، اشاره به آغاز امامت امام عصر (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، تجدید بیعت با امام زمان (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و انتظار فراخوان شد.

 مصطفوی با بیان این که 200 شعر عهد به مرکز مدیریت آفرینش‌های هنری مسجد مقدس ارسال شده است، اظهار داشت: از میان آثار رسیده به دبیرخانه، 8 اثر دارای پارامترهای لازم بودند که در نهایت، یک شعر انتخاب شد و برای ساخت سرود به کارگروه سرود سازمان هنری رسانه‌ای اوج ارسال شد.

 وی افزود: در کارگروه سرود سازمان هنری رسانه‌ای اوج، برای این شعر 5 ماکت از سرودها ارائه شد که از میان آنها سرودی که حماسی‌تر، دلنشین‌تر و دارای قدرت همخوانی بیشتری بود، انتخاب شد.

 مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران با بیان این که سرود در دو نسخه باآهنگ و بدون آهنگ منتشر می‌شود، عنوان کرد: سرود بدون آهنگ شعر عهد جهت اجرا در مسجد و کاروان‌ها منتشر می‌شود و سرود باآهنگ شعر عهد در رسانه‌ها و فضای مجازی برای علاقمندان انتشار می‌یابد.

 مصطفوی یادآور شد: این سرود در روز 9 ربیع‌الاول به صورت گروهی در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت استفاده از این سرود به سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir مراجعه کنند.

 وی در پایان گفت: شعر عهد انتخابی سروده علی سلیمانی از تهران است که از شاعران جوان آیینی کشور محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha