جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام، تضعیف شورای نگهبان را تضعیف نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: در مسیر پاسداری از آرمان های امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا، باید از منافع شخصی و خانوادگی خود بگذریم.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات عرصه نمایش مردم سالاری دینی و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی، آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر این که حضور حماسی ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، پایه های انقلاب و نظام را مستحکم تر می کند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مایوس تر از گذشته می کند.

*قانون فصل الخطاب است

وی بر ضرورت قانون مداری کاندیداها تاکید کرد و افزود: قانون فصل الخطاب است، لذا کاندیداهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در چارچوب قانون عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر این که رعایت قانون وظیفه همه است، خطاب به کاندیدهای رد و یا عدم احراز صلاحیت، گفت: تمکین به قانون و اطاعت از نظر شورای نگهبان بر همه لازم می باشد و کسانی که جهت خدمت و احساس تکلیف  وارد عرصه انتخابات شده اند، باید بر اساس همین تکلیف، اعتراض خود را در چارچوب قانون پیگیری کنند.

*تضعیف شورای نگهبان جایز نیست

وی با بیان این که شورای نگهبان را از ارکان اصلی نظام اسلامی است و در هر وضعیت و هر بهانه ای تضعیف آن جایز نمی باشد، ابراز داشت: فقهای این شورا براساس عدالت عمل می کنند و تمام دغدغه آنان اجرای قانون و اعتلای عزت انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، در ادامه، تبعیت از قانون را نشانه ولایی بودن دانست و تصریح کرد: همه باید در راستای شرکت حداکثری مردم در انتخابات که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب می باشد، نقش عمار رهبری را ایفاء نماییم و اجازه نفوذ دشمن را حتی با فدا کردن جان خود ندهیم، در این صورت می توانیم خود را فداییان رهبر و انقلاب معرفی کنیم.

*در صیانت از انقلاب از منافع شخصی و جناحی بگذریم 

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی به مسئله نقوذ دشمن اشاره کرد و گفت:  باید با بصیرت، گوش به مقام معظم رهبری باشیم و در مسیر پاسداری از آرمان های امام(ره) و شهدا، از منافع شخصی و خانوادگی خود بگذریم  و همه طریق دشمن را خار و ذلیل کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha