جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مشاور وزیر کشور در امور خانواده

حوزه/ مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: نیاز به سرانه مبلغ در کشور بسیار مهم است و مراکز حوزوی خواهران باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، فهیمه فرهمندپور در بازدید از جامعه الزهرا(س) در نشستی با مدیر این مرکز بیان کرد: جامعه الزهرا(س) از لحاظ امور مدیریتی، رفاهی و علمی همانند شهرک های دانشگاهی اروپا و آمریکا است و برای من باور نکردنی است که در کشور چنین مجموعه ی با عظمتی از لحاظ کمی و کیفی وجود دارد که در آن فعالیت های بسیار قابل تقدیری و تاثیر گذاری انجام می شود.

وی ادامه داد: برای زنان کشور باید خواهران مبلغ توانمندی را تربیت کنیم تا نیاز های روحی و معنوی آنان را برآورده کنند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ، ترویج و پاسخگویی به نیاز های معنوی زنان بسیار مهم است، بیان کرد: طلاب و مبلغان ما باید زبان قوم خود را یاد بگیریم و منظور از زبان قوم، زبان تفهیم است تا امکان مفاهمه با مردم و دانشگاهیان را داشته باشند.

 فرهمند پور بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران بخصوص جامعه الزهرا(س) به عنوان بزگترین مرکز علمی – حوزوی کشور برای ایجاد تحول در بین خانواده ها و فرهنگ سازی مناسب در جامعه و به خصوص در بین بانوان که نقش اصلی تربیت و اداره خانواده را بر عهده دارند باید برنامه داشته باشند.

وی گفت: امید است پل عریضی برای تبادل و تردد دوطرفه در سطوح مختلف میان جامعه الزهرا و وزارت کشور ایجاد شود که نتیجه آن ایجاد دانش کاربردی و دانش راهبردی باشد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha