شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه باغملک

حوزه/ امام‌جمعه باغملک، بابیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حرکت در مسیر ولایت است،گفت: با وجود این که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، تلاش های فراوانی می کنند؛ اما حضور پرشور مردم در صحنه ها تمام نقشه های آنان را خنثی می کند.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام‌جمعه باغملک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با ابراز خرسندی از حضور همه‌جانبه ملت در یوم‌الله 22بهمن و تشکر از مسئولان برگزار کننده که زمینه این حماسه با شکوه را فراهم کرده‌اند، اظهارداشت: به‌یقین 22 بهمن‌ماه در خاطره همه ملت خواهد ماند و طعم این شیرینی با حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی ماندگارتر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با تقدیر و تشکر از عشایر غیور و ولایتمدار شهرستان باغملک و همچنین دیگر شهرهای استان خوزستان، تصریح کرد: شما ملت به‌مثابه همان قومی هستید که در زمان واقعه غدیر پیوندی بین امت و امامت برقرار شد که دشمنان از باز کردن آن مأیوس شدند و شما دوشادوش یکدیگر با مشت‌های گره‌کرده در مقابل دشمن ایستاده اید.

وی بابیان این که عشایر خوزستانی صد درصد ولایی هستند، گفت: حرکت ما در ۲۲ بهمن حرکتی در مسیر ولایت‌فقیه است و با وجود اینکه بعضی‌ها می‌خواهند اسلام را وارونه جلوه دهند و برای عملی کردن آن سرمایه زیادی نیز خرج می‌کنند، اما هر کس نظم و واقعیت دین ما را دید عاشق آن می‌شود.

امام‌جمعه باغملک، با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان در کشورهای منطقه و ایجاد جنگ، نزاع و درگیری، بیان داشت: کشورهای مرتجع عربی با دستگیری عالمان مجاهد و همچنین تجهیز گروه‌های تکفیری، قصد ضربه به نظام اسلامی ایران را دارند! و ملت ایران با مشت‌های گره‌کرده امروز خود، نشان داد که اگر بخواهد این کشورهای مرتجع و حامیان آنها، کوچک‌ترین اقدامی علیه خاک وطن انجام دهند، به‌شدت هرچه بیشتر با او مقابله کرده و نابودش خواهند کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، در پایان با تأکید بر این‌که دشمن برای نابودی اسلام هزینه‌های سنگینی را انجام می‌دهد، گفت: دشمن کافر جریانی همچون داعش را به وجود آورده و به‌واسطه اسلام غلط و وارونه حکام عربی، قصد تخریب چهره اسلام را دارد، اما ملت ایران امروز، یک‌صدا و یکرنگ و با صف‌های متراکم، کنار هم حاضرشده و آوای وحدت و یکپارچه با ملت‌های مسلمان سر دادند! و این به معنای نابودی همه دسیسه‌های آنان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha