جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شورای روابط آمریکایی اسلامی شاخه میشیگان

حوزه/ بحث آزاد اسلام‌هراسی در مرکز جامعه مسلمانان حومه غربی در واین کانتی میشیگان با هدف پاسخ به سئوالاتی درباره اسلام از جمله دلایل افزایش اسلام هراسی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از ccrjustice.org، با ظهور موج جدیدی از اسلام‌هراسی در آمریکا در پی حملات تروریستی داعش در اروپا، جامعه اسلامی این کشور تلاش دارد تا با اقدامات فرهنگی مختلف حقایق مربوط به اسلام را به مردم جامعه ارائه دهند. در این راستا،  مرکز حقوق اساسی قصد دارد با همکاری شورای روابط آمریکایی اسلامی شاخه میشیگان (کایر) و بنیانگذاران سایت اسلامی MPowerChange.org نشستی در خصوص اسلام‌هراسی در ایالت میشیگان آمریکا برگزار کند.

این گردهمایی که در تاریخ  13 می 2016 در مرکز جامعه مسلمانان حومه غربی در ناحیه واین کانتی شهر میشیگان انجام می‌شود، گفتگویی متقابل برای رویارویی با اسلام‌هراسی در آمریکا خواهد بود. دراین نشست لیندا سارسور مدیر اجرایی انجمن اعراب آمریکا از نیویورک و موسس سایت ام‌پاورچنج، داوود ولید مدیر اجرایی مرکز میشیگان کایر و وارن وینس مدیر اجرایی مرکز حقوق اساسی به سئوالات مربوطه پاسخ می‌دهند که شامل مجموعه پرسش‌های زیر خواهند بود:

 علت افزایش اسلام‌هراسی در ایالات متحده آمریکا چیست؟

چهره قانونی اسلام‌هراسی چگونه نشان داده می‌شود؟

اسلام‌هراسی چه تاثیری روی جوامع اسلامی می‌گذارد؟

چگونه مسلمانان می‌توانند با ائتلاف با جوامع دیگر ارتباط برقرار کرده و در جبهه مشترکی در رابطه با بی‌عدالتی در کنار آن‌ها مبارزه کنند؟

جوامع اسلامی با چه چالش‌هایی در رابطه با اسلام‌هراسی روبرو هستند و عملکرد سریع برای مقابله با این چالش‌ها و معضلات به چه صورتی باید انجام شود؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha