جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ خداوند امام رضا(ع) را برای هدایت ما فرستاد و ما باید با واسطه قرار دادن ایشان در پیشگاه الهی، به توفیقاتی همچون پایبندی به ارزش های‌ الهی، امانت‌داری، وفای به عهد، پایبندی به نظام اسلامی و خون شهدا و... نائل آییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، شب گذشته در جمع بیش از دوهزار نفر که از استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی برای اولین بار به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شده اند، در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: امام رضا علیه‌السلام خورشید تابانی است که همه عالم از انوار وجودی ایشان بهره‌مند می‌شوند و اگر ما از آن انوار تابناک بهره‌مند نشویم، چیزی از نور ایشان کم نخواهد شد، ولی خودمان دچار خسران شده‌ایم.

وی افزود: امروز شما به دعوت حضرت رضا علیه‌السلام به زیارت مشرف شده‌اید و منت هیچ کسی بر سرتان نیست، لذا باید از محضر آن امام بزرگوار تشکر کنید که شرایط این حضور را فراهم کردند و با ایشان میثاق ببندید و به این میثاق پایبند باشید.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: خداوند امام رضا علیه‌السلام را برای هدایت ما فرستاد و ما باید با واسطه قرار دادن ایشان در پیشگاه الهی، به توفیقاتی همچون پایبندی به ارزش های‌ الهی، امانت‌داری، راستی، وفای به عهد، پایبندی به نظام اسلامی و خون شهدا و... نائل آییم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین ضمن قدردانی از زحمات همه دست‌اندرکاران این اقدام، گفت: اینجا محل تصمیم جدی برای برگشتن به صراط مستقیم و ماندن در آن است. از روح بلند حضرت رضا(ع) بخواهیم و با ایشان پیمان ببندیم که پس از این، قدم جای قدم‌های حضرتش بگذاریم و سعی در عمل به سیره عملی ایشان داشته باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha