شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ملا بیضاوی

حوزه/ مسلمین با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و اسلام می توانند بر دشمن غلبه کنند و همان گونه که امروز شاهدیم، ایران اسلامی به برکت تدابیر مقام معظم رهبری، یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی، عصر امروز در دیدار علماء، ایثارگران و برگزیدگان آذربایجان‌غربی با رئیس جمهور، در ارومیه، اظهار داشت: آذربایجان غربی به دلیل مجاورت و همسایگی با سه کشور، همواره مورد هجمه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره به دلیل وجود قومیت‌های مختلف در آذربایجان غربی، از حربه ایجاد تفرقه برای اختلاف افکنی اقدام کرده اند؛ ولی هربار با اتحاد و همدلی مردم توطئه های آنان خنثی و نقشه برآب شده است.

امام جمعه اهل سنت با تاکید بر این که مردم این استان زیر پرچم «الله» و آموزه های قرآن کریم در مقابل بدخواهان ایستاده اند، ابراز داشت: مسلمین با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و اسلام می توانند بر دشمن غلبه کنند و همان گونه که امروز شاهدیم ایران اسلامی به برکت تدابیر مقام معظم رهبری، یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

  ماموستا بیضاوی در پایان خاطرنشان کرد: تدابیر و راهبری‌های مقام معظم رهبری و اقدامات شجاعانه دولت سبب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha