جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم فاطمه نظیر استاد حوزه خواهران یزد رتبه سوم جشنواره علمی اساتید کشور

حوزه /معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد از کسب رتبه سوم کشوری ، استاد ادبیات عرب این حوزه در اولین جشنواره علمی اساتید کشور خبرداد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از یزد با اعلام این مطلب اظهار داشت : شش نفر از اساتید ادبیات عرب مدارس علمیه خواهران استان یزد  به مرحله کشوری اولین  جشنواره علمی اساتید حوزه های علمیه خواهران کشور  راه یافتند.

 وی افزود : در این جشنواره، بیش از هزار استاد ادبیات عرب در سطح استان ها در  اولین جشنواره علمی اساتید به رقابت پرداختند که ۱۷۰ نفر به مرحله کشوری معرفی شدند و  ۱۱ استاد دارای بالاترین امتیاز به عنوان برگزیده کشوری تجلیل شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد  یادآورشد :  مهدیه شاه حسینی، استاد ادبیات عرب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)میبد توانست در این دوره از مسابقات به عنوان 11 برنده نهایی به رتبه سوم دست یابد.

نظیر تصریح کرد : مراحل مقدماتی این جشنواره در سال 94 با تشکیل کلاس های آنلاین در فضای مجازی آغاز شد و اساتید، صوت تدریس خود را ارسال کردند که پس از بررسی در سطح استانی شش نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد، هدف از برگزاري اين جشنواره را آموزش روش هاي نوين كلاسداري ،ترغيب اساتيد در به كارگيري شيوه هاي مؤثر در تدريس و ارزيابي اساتيد ادبيات عرب عنوان کرد.

 وي، ادبيات عرب را یکی از دروس پايه و اساسي حوزه دانست و گفت :  ضروري است اساتيد در اين زمينه با کسب تجربه كافي و وافي و تخصص لازم، طلاب موفقي در اين زمينه تربيت کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha