جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام سرهنگ پلیس نینوا برای آیت الله سیستانی

حوزه/ سرهنگ پلیس عملیات آزادسازی نینوا گفت: از زمانی که پلیس نینوا بازسازی شده تا کنون هیچ کدام از مسئولان و علما و روحانیون به ما سر نزده اند. پیام مرا به سید سیستانی برسانید که ما جز خدا و مرجعیت کسی را نداریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از کمیته ارشاد و تبلیغات اسلامی بسیج دفاع از مقدسات وابسته به حرم مطهر امام علی علیه السلام از محور بیجی واقع در شمال استان صلاح الدین و نیروهای پلیس محور عملیاتی آزادسازی نینوا بازدید کردند.

یکی از اعضای این کمیته در بخشی از خاطرات این سفر خود گفت: یک سرهنگ پلیس نینوا و مسئول لجستیک این نیروها در جریان بازدید گروه تبلیغی از نیروهای پلیس ضمن ارائه گزارش به ما درباره وضعیت نیروهای خود گفت: از زمانی که پلیس نینوا بازسازی شده تا کنون هیچ کدام از مسئولان و علما و روحانیون به ما سر نزده اند و شما تنها گروهی هستید که از نیروهای ما بازدید کردید.

پیام مرا به سید سیستانی برسانید که ما جز خدا و مرجعیت کسی را نداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    پیام به سرهنگ نینوا سرهنگ یقین بدانید اگر سید سیتانیها نبودند دنیای ماهم مانند دنیای بشریت سالم ودرستکار بودند نه حیوانات وحشی ودرنده خو مانند شما سرهنگ وامثال نادان شما اگر سیستانیها نبودند جهان امروز جهانی سالم وبشریتی نوین مانند روزگار حضرت مسیح وامتش چون ملتهای اروپا وامریکا بودیم عدالت واقعی وانسانیت کامل ودور از هر نو ادمکشی کاش عوض سیستانیها پیروان ح موسی وعیسی در خاورمیانه اعراب هم مسقر بودند نه 99 درصدشان دزد وچپاولگرانی حرام خوار وفریبکارانی