جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کشوری-معاون تهذیب حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه همدان از تدوین آیین نامه نظام جامع تهذیب خبر داد و گفت: در نظام جامع تهذیب حوزه استان همدان برای هر پایه تحصیلی یک سیر تهذیبی خاص در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام حجت الله کشوری، معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان صبح امروز در جلسه تهذیب معاونان استان اظهار داشت: برنامه ریزی تهذیبی برای مدارس استان انجام شده است.

معاون تهذیب حوزه  علمیه همدان از تدوین آیین نامه جامع تهذیب  خبر داد و گفت: در نظام جامع  تهذیب حوزه استان همدان برای هر پایه تحصیلی یک سیر تهذیبی خاص در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری درس اخلاق منسجم در مدارس علمیه استان همدان، ابراز داشت: درس اخلاق باید به صورت موضوع محور و منسجم برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان به استقرار یکی از علمای اخلاق در استان  اشاره کرد و افزود: استاد اخلاق ثابت حجت الاسلام والمسلمین رحمانی در استان مستقر شده است. همچنین در جلسات اخلاق مدارس علمیه برای ارتقای اخلاقی طلاب از اساتید بومی و غیر بومی استفاده می شود.

حجت الاسلام کشوری با اشاره به برگزاری دروس اخلاق و مشاوره اخلاقی به صورت منظم در مدارس، خاطر نشان کرد: اساتید اخلاق در استان به صورت گردشی در مدارس استان به مشاوره و برگزاری دروس اخلاق اهتمام خواهند داشت. در همین راستا جهت هماهنگی همه معاونان تهذیب استان جلسه ای در نیمه شهریور ماه جهت توجیه و ارائه موضوعات برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha